Почетна Политика Bahati naprednjak iz Arandjelovca prebacio zetu 150 000 evra iz budzeta opstine!

Bahati naprednjak iz Arandjelovca prebacio zetu 150 000 evra iz budzeta opstine!

by pera

RTV Šumadija koju je osnovala opština Aranđelovac kao Javno preduzeće za
informisanje, 2015. godine u avgustu prodata je izvesnom Saši Jankoviću iz
Aranđelovca za 34 000 evra, na nameštenom tenderu.

Imovina RTV Šumadija je bila veća i do više desetina puta, a lice koje je
kupilo RTV Šumadiju u realnosti bio je Milosav Milojević, narodni poslanik
SNS-a i predsednik opštinskog odbora u Aranđelovcu.

Saša Janković koji je kupio televiziju u javnosti, odmah se povlači u
ilegalu, niti ga je ko ikada video da je ušao u RTV Šumadiju, a pravi
vlasnik RTV Šumadija postaje Vladimir Avramović koji je ni manje ni više
nego zet Milosava Milojevića.

To je potvrdio i sajt APR na kojem stoji da je Vladimir Avramović zakonski
zastupnik, a da je kupac Saša Janković postao „suvlasnik“.

I pored toga što je RTV Šumadija privatizovana, opštinska vlast na čelu sa
SNS nastavlja da izdvaja identična sredstva kao i kada je bila javno
preduzeće opštine Aranđelovac, tako da uključujući i 2015. godinu iz
opštinskog budžeta RTV Šumadija je uzela 16 000 000 (šesnaest miliona
dinara).

Na taj način Milosav Milojević je sopstvenoj firmi, odnosno svom zetu
uplaćivao novac, a opština Aranđelovac je oštećena za oko 150 000 evra.

Na lokalnim izborima u Aranđelovcu koji su bili u martu 2018. godine, na
RTV Šumadiji nije gostovao niko osim SNS-a i par puta SPS-a, a ono što je
najgore od svega, RTV Šumadija je bez ikakve dozvole počela da emituje
program u etru na mesec dana, kako bi svojim programom pokrili i okolna
sela, a po završetku izbora signal je ponovo nestao iz etra.

Građani Aranđelovca svojim novcem finansiraju privatnu naprednjačku
televiziju, i za sada zbog toga još niko nije odgovarao.

Gerila