Почетна Актуелно ЛОКАЛНИ СНС ШЕРИФ И ЊЕГОВ ЗЕТ ХАРАЈУ АРАНЂЕЛОВЦЕМ

ЛОКАЛНИ СНС ШЕРИФ И ЊЕГОВ ЗЕТ ХАРАЈУ АРАНЂЕЛОВЦЕМ

by pera

Портал Ар Инфо у више наврата је писао о малверзацијама Милосава Милојевића народног посланика и председника ОО СНС-а.

РТВ Шумадија је један од примера како СНС пере новац.

То је потврдио и сајт АПР на којем стоји да је Владимир Аврамовић иначе зет Милосава Милојевића законски заступник, а да је првобитни купац РТВ Шумадије, Саша Јанковић постао „сувласник“.

 

И поред тога што је РТВ Шумадија приватизована, општинска власт на челу са СНС наставља да издваја идентична средства као и када је била јавно предузеће општине Аранђеловац, тако да укључујући и 2015. годину из општинског буџета РТВ Шумадија је узела 16 000 000 (шеснаест милиона динара).

На тај начин Милосав Милојевић је сопственој фирми, односно свом зету уплаћивао новац, а општина Аранђеловац је оштећена за око 150 000 евра.

 

Али после ове наше  објаве, дошло је  до тога да су уследили напади од стране СНС-а да Владан Аврамовић више није у родбинским везама са Милојевићем и да човек има право да се бави бизнисом.

Портал Ар Инфо сада представља јавности да је Владан Аврамовић постао и директор фирме Милосава Милојевића “МЕТАЛ ДОО” Аранђеловац.

На сајту АПР јасно се види да је иста особа директор и РТВ Шумадија којој СНС из буџета општине Аранђеловац уплађује 40 000 евра до доласка на власт, као и да је директор фирме која је била у власништву Милосава Милојевића, и која се доводи у везу са намештеним тендерима у општини Аранђеловац.

Дакле Милосав Милојевић свог бившег зета поставља за директора фирме, а он остаје сувласник. На тај начин себе склања са очију јавности, а фирме и даље може да учествује на општинским тендерима.

ЈАСНО СЕ  ВИДИ ДА ЈЕ МИЛОСАВ МИЛОЈЕВИЋ ПРЕУЗЕО АКЦИЈЕ ПРЕДУЗЕЋА

Портал Ар Инфо поставља питање председнику општине Бојану Радовићу колико новца је од његовог доласка на власт уплаћено фирми Милосава Милојевића, и захтевамо да јавности покаже тендерску документацију.

Портал Ар Инфо оправдано сумња да је на овај начин укључујући и РТВ Шумадију, буџет општине Аранђеловац оштећен за више стотина хиљада евра.

Време је да јавни тужилац реагује.

Ар Инфо